2008. november 27., csütörtök

Borzas Kata


40 dkg lisztet, 15 dkg zsír vagy 20 dkg margarint, 15 dkg cukrot, 3 tojás sárgáját, 1 csomag sütőport összedolgozunk, majd 2 cipóra osztjuk.

Az egyiket kinyújtva a kivajazott-lisztezett tepsibe tesszük, a másikat hűtőbe.

A töltelékhez összekeverünk: 3 tojásfehérje kemény habját, 20 dkg durvára tört diót, 3 kanál baracklekvárt, 15 dkg porcukrot ezzel a tésztalapot megkenjük. A tészta másik felét a töltelékre reszeljük. Előmelegített sütőben megsütjük.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Sajnos elvesztettem a receptem, ami alapján csodálatosan meg lehetett sütni ezt a sütit.
Kipróbáltam ezt a receptet, azt kell mondjam, hogy sajnos, a hozzávalók alapján ezt NEM lehet elkészíteni, ez a recept amúgy viccnek volt szánva???

Jutka írta...

Kedves Ismeretlen, a képen látható süteményt én is a recept szerint készítettem, nem nevezném "viccnek", sanálom ha nem sikerült!