2010. április 10., szombat

Fokhagymakrémleves sajttal


Hozzávalók:
1 fej fokhagyma, 2-3 evőkanál olaj vagy vaj, kevés liszt, 1 húsleveskocka, 3 dl főzőtejszín, só, bors, 15 dkg reszelt sajt, pirított kenyérkocka

A lisztet olajon, vagy a vajon megfuttatjuk , majd beletesszük az apróra vágott fokhagymát. Keverés közben egy picit pirítjuk. Felöntjük a vízzel, elkeverjük és hozzáadjuk a tejszínt,a leveskockát, sózzuk, borsozzuk, pár percig forraljuk. Tálalás után kenyérkockát és reszelt sajtot szórunk bele.

6 megjegyzés:

Bianka írta...

Még csak étteremben ettem és nagyon szeretem. Guszta lett

Livi írta...

Nagyon szeretjük! Én is pont így szoktam főzni, ha nincs tejszín akkor tejjel készítem :) Összefut a nyál a számban :)

Pamlerva írta...

Egyszerűen finom:)

Lizann írta...

Nagyon jól néz ki! Benéznél hozzám: http://szofics.blogspot.com/2010/04/tehetseges-e-vagyok.html

Mária írta...

Szia ! Ezt kifogom próbálni, köszi
Üdv: Marcsi

Fokhagyma írta...

Isteni.. És szinte épp ugyanígy néz ki. Főleg piritott kenyérrel és sok sajttal :D