2011. március 28., hétfő

Egy jó szó

 Titi és Erus meghívott egy játékra, még pedig úgy, hogy  mindketten hagytak nálam "egy jó szót" ,a lényeg az hogy ha kedvelsz valakit,vagy a blogját, akkor hagysz nála egy kedves szót, egy jól eső megjegyzést. Nagyon szépen köszönöm mindenkinek, aki olvassa ezt a blogot és azoknak akik a bejegyzéseimhez írnak egy-egy jó szót! Ezúttal szeretném ezzel a szívecskével meghálálni a kedvességeteket, tovább adnám a következőknek:

 BonbonMánia, Tomakonyha, Bianka, Nea, Mrita, Éva, Titi, Hobbychef, valamint az Erdélyi Konyha csapatának!

 


"Egy jó szó "játék            

A játék szabályai, amit Eszter írt meg a következő:


Ennek a játéknak a terve már régóta foglalkoztat.

Abból indultam ki, hogy nekem is milyen jól esik, ha blogtársaimtól kapok egy-egy elismerő megjegyzést.

A játék lényege, hogy aki úgy érzi, hogy van olyan blogtársa akinek szívesen mondana "egy jó szót", illetve mondatot, mert valamiért megkedvelte őt, írja meg ezt neki a blogjában kommentként hivatkozva az "Egy jó szó" játékra!


Tehát valahogy így: "Szia, már rég óta olvasom a blogodat és igazán szimpatikus lettél az olvasottak alapján, így gondoltam megírom ezt Neked! Ez a bejegyzés egy pontot ér Számodra az "Egy jó szó" játékban! :)" Ide még belinkelheted ezt a posztot, mert lehet, hogy fogalma sem lesz róla, milyen játékról van szó!!! :)


A játék április 15-ig tart és mindenki aki kapott ilyen "jó szó"-t és szeretné megkapni a nyereményt, a játék végeztével megírja nekem /belinkkelt hivatkozással a bejegyzésekre/, hogy ő mennyi ilyen pontot gyűjtött össze!/Az email címem szerepel a profilomnál/

A nyertes annyi szív alakú szappant kap tőlem, amennyi pontot összegyűjtött a játék folyamán, illetve maximum annyit, amennyi egy két kilós csomagban elfér, ez olyan 14-15 db.! :)

Remélem tetszik az ötlet és kívánom Mindenkinek, hogy rengeteg "jó szót" zsebeljen be!

http://eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo-jatek.html#ixzz1Hba0EdRq

8 megjegyzés:

Bianka írta...

Köszönöm

Nea írta...

Jutka, kedves tőled, köszönöm!

Éva írta...

Köszönöm, úgy meglepődtem ezen, hogy hirtelen lehet hogy butaságot csináltam a nem éppen ügyes számitástechnikai adottságommal.Átmásoltam az oldalamra a leírást.Ez nem baj?
Jutka azért tudunk jókat irogatni neked mert jókat tálalsz. Küldök neked "egy jó szót"

Mrita írta...

Kedves Jutka!
Nagyon köszönöm ezt a megtisztelő jó szót.
Üdv. Mrita

Gesztenye receptjei írta...

Jutka!
Nagyon szépen köszönöm, nagyon kedves vagy:-)

Titi írta...

Kedves Jutka!
Én már megelőztelek :p, csak valószínűleg nem vetted észre a megjegyzésem, a my favourite díj Hobbycheftől bejegyzésedhez írtam :) Nagyon szépen köszönöm a jó szót, igazán kedves tőled! :)

Hobbychef írta...

Köszönöm a jó szót, szeretném viszonozni.

Mrita írta...

Kedves Jutka!
Még egyszer nagyon szépen köszönöm a jó szót, nagyon kedves Tőled. Amint megkaptam megköszöntem, de úgy látom eltűnt a tavaszi ködben, nem tudom miért.
Üdv. Mrita