2012. január 18., szerda

Kókuszos keksztekercs

Nea ötlete alapján készült ez a gyorsan elkészíthető, sütés nélküli finomság. Köszönöm, hogy felhívta a figyelmemet erre a receptre.


Hozzávalók:
50 dkg darált keksz, 10 dkg porcukor, 10 dkg vaj vagy margarin, 2 kanál kakaó, 2 dl kávé vagy tej, 3 evőkanál barackíz, rumaroma.
A krémhez: 25 dkg vaj, 25 dkg porcukor, 15+5 dkg kókuszreszelék
Elkészítése: 
A háztartási kekszet elkeverjük a szoba hőmérsékletű vajjal, porcukorral, vaníliás cukorral és kakaóval. A rumaromával ízesített kávé vagy tejből annyit teszünk hozzá, hogy könnyen formálható legyen. Ha szükséges, akkor egy kis tejjel hígíthatjuk, hogy ne legyen száraz, repedező a massza. A krémhez a vajat a porcukorral habosra kavarjuk, majd hozzáadjuk a 15 dkg kókuszreszeléket. A kekszes masszát külön-külön, két folpack közé téve kinyújtjuk, megkenjük a kókuszos krémmel. A folpack segítségével óvatosan feltekerjük mint a bejglit és a vágódeszkára szórt kókuszreszelékben meghengergetjük őket. Hűtőbe téve kifagyasztjuk, csak másnap szeleteljük.

8 megjegyzés:

Éva írta...

Nagyon guszta! Szeretem ezt a fajta süteményt szoktam is csinálni. Persze ennek a receptje is ahány ház annyi szokás!:-)

Gabriella írta...

Én is nagyon szeretem! Nagyon szépen mutat a tányéron!

Petra írta...

Ezt nagyon szeretjük! Szépségesen figyelnek a tálon. :)

Emi írta...

Nekem ez naaagyon kipróbálandónak tűnik!:)) Most rögtön is késő lenne...

trollanyu írta...

Nagyon finom, karácsonyra készítettem én is:) Gyors, finom és egyszerű süti.

tücsi írta...

Ritkán, de szoktam készíteni én is.
Jó ötlet, minden meg van hozzá!:))
Nagyon mutatós:))

Vicuska írta...

Jól mutat!

mellissina2 írta...

Nagyon szeretem a kókuszt,de mindig félek tőle,mert allergiám van rá,de most megpróbálom,de inkább golyóval,mert abba nem kell kókusz annyi,csak kívülről.
Nagyon szép a tekercsed!!!!Guszta!