2010. április 16., péntek

Sajtos, tejszínes csirkecomb/mell


Hozzávalók:
1 kg csirkemell vagy csirkecomb vagy csirkemell(csont nélküli ), 0,5 liter főzőtejszín, reszelt trappista vagy gouda sajt, só, bors, csirke fűszerkeverék, kevés liszt, olaj a sütéshez.
Elkészítése:
A csirkehúst vékony szeletekre vágtam, fűszereztem csirkefűszer, só, bors, majd lisztbe forgattam és mindkét oldalát hirtelen átsütöttem.

Egy tűzálló tálat kivajaztam, a húsokat belefektettem, majd sajttal megszórtam.
Ezt lehet rétegezni amíg a húsból tart.

A tetejére ráöntöm a tejszínt és be a sütőbe.


Szerintem párolt rizzsel az igazi :)

3 megjegyzés:

Bianka írta...

Mennyei. Nagyon guszta

Andi írta...

Tejszín sajt....kiváló páros...
Így még nem csináltam, de viszem is és kipróbálom!Köszi

Krisztu írta...

Szia!

Köszi, hogy az olvasóm lettél, nagyon tetszenek az ételeid.:)