2009. november 18., szerda

Hamis pacalleves csirkemellből


Hozzávalók:
50 dkg csirkemell, 2 sárgarépa,1 fej hagyma, 3-4 cikk fokhagyma, kevés olaj, 1 evőkanál liszt, 0,5 dl tejföl/kefir, 2 babérlevél, citromlé, só, bors.
Elkészítése:
A répát és a hagymát felkockázzuk, az olajon megpirítjuk, vízzel felengedjük, sózzuk, fűszerezzük. Hozzáadjuk a vékony csíkokra vágott csirkemellet, babérlevelet és az apróra vágott fokhagymát.
Készre főzzük, tálalás előtt a liszttel, tejföllel behabarjuk, citromlével utóízesítjük. Tálaláskor csípős paprikát szeletelünk rá.

1 megjegyzés:

Kati írta...

Szia!Radauti csorbát készítettem, gondoltam utánanézek van-e magyar neve, megfelelője.Egyedül nálad találtam ilyet,bár én egy román receptből kiindulva picit másképpen készítettem el. Remélem nem haragszol meg,hogy a nevét kölcsönvettem tőled.Köszönöm, hogy a követőm lettél. Szétnéztem nálad, és tetszett amit láttam, igazi erdélyi ételeket készítesz. Jövök máskor is.